スポンサーサイト 


東地中海冒険 

searoute20051016224519.jpg


Today's joureny.


I was raidded by きゅんきゅん☆ between アレクサンドリア and カンディア.

きゅんきゅん☆の強襲です!
きゅんきゅん☆が接舷スキルを発動しました
きゅんきゅん☆が水平射撃スキルを発動しました
敵船きゅんきゅん☆に拿捕されてしまいました!
交易品木材を3本奪われました!
書きかけの地図を奪われました!
食料を7奪われました!
金貨を88748㌦奪われました!
きゅんきゅん☆に敗北しました…

I had lost 88748 dollors and 2 maps.
However, the maps are those people who don't want them (rubbish) and I got them in 書庫 by using 探索. :-P
Also, the money I lost are got from those rubbish where I sold those rubbish to the other players and NPC.
Other players are so rich in the game.
I had got so many useful stuffs, such as 船首像, 鉄板, etc. and they are new as well.
The most valueable stuff I got by using 探索 is 東地中海の名物料理集.

ヴォOフが落とした東地中海の名物料理集を発見しました!


Of course, I use ダウ means that I do not have any goods.
That means NOTHING TO MUG.

The only worst thing is that guy kill all my sailors.


===

20051017112356.jpg


20051017112338.jpg

スポンサーサイト

コメント

;;

きゅん、見つけたら殺しておきますね^^

コメントの投稿















管理者にだけ表示を許可する

